- Opis
- Insert upgrade jest to ulepszenie podstawowej wersji Insert Nexo do jej rozszerzonego wydania PRO- Subiekt nexo PRO to program wspomagający obsługę sprzedaży w małych i średnich firmach. Jest to rozszerzona wersja Subiekta nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, które spełnią nawet bardzo nietypowe wymagania. - Subiekt nexo PRO pozwala na obsługę przedsiębiorstwa wielooddziałowego. Umożliwia zaawansowane nadawanie cen towarom poprzez cenniki główne i dodatkowe. Wyróżnia się rozbudowaną obsługą zamówień – dla wersji PRO stworzono m.in. widoki robocze (Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia, Asortyment na wyczerpaniu, Asortyment na zleceniach), które ułatwiają logistykę zamówień zarówno w przypadku klientów, jak i dostawców. - Subiekt nexo PRO charakteryzuje się też większą otwartością i elastycznością. Pozwala np. dodawać pola własne do różnych elementów programu, a także własne raporty i wzorce wydruku. - Podstawowe możliwości Subiekta nexo PRO: - pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych; 
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów; 
- rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu; 
- kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece; 
- kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM; 
- prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży; 
- obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup; 
- kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane); 
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki); 
- prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe, kompensaty; 
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych); 
- automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych; 
- pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo PRO i Rewizor nexo PRO; 
- możliwość użycia drukarki fiskalnej jako biurowej i drukowanie na niej dowolnych dokumentów jako wydruków niefiskalnych. Listę drukarek, oferujących taką możliwość, można znaleźć tutaj; 
- szczegółowe monitorowanie użytkowników w zakresie dokonywanych zmian na dokumentach oraz w kartotece klientów za pomocą pełnego śladu rewizyjnego; 
- realizacja zamówień od klientów w przesunięcia międzymagazynowe. 
 - Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO: - Sfera dla Subiekta nexo – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK - pobierz); 
- zaawansowane pola własne do obiektów systemu; 
- definiowanie własnych raportów i wydruków; 
- brak ograniczeń dla plików biblioteki załączników i flag własnych; 
- role użytkowników ułatwiające odpowiednie nadawanie uprawnień; 
- profilowanie dostępu użytkowników do magazynów i oddziałów; 
- definiowanie widoków dla użytkowników; 
- możliwość zdefiniowania wielu dostawców asortymentu z wyróżnionym jednym głównym dostawcą i producentem (każdemu dostawcy można przypisać dla danego asortymentu zarówno zestaw jego indywidualnych symboli, jak i terminy dostawy); 
- obsługa zamienników – prostych zbiorów towarów bądź usług, które na dokumentach można wymienić za pomocą specjalnej funkcji pomiędzy elementami z tego samego zbioru; 
- kosztorysowanie i sprzedaż usług z wykazem materiałów niezbędnych do ich realizacji; 
- precyzja ceny do 6 miejsc po przecinku; 
- możliwość zdefiniowania cenników dodatkowych (dotyczących części cennika głównego, można je ograniczać czasowo); 
- obsługa oddziałów firmy (z każdym oddziałem jest związany cennik główny, który jest domyślny dla każdego wystawianego do niego dokumentu handlowego); 
- sprzedaż z dostaw, rezerwacja dostaw w dokumentach, zakup z rozbiciem przyjęcia na partie, rejestracja rozbieżności w przyjęciach magazynowych; 
- parametr pokazywania lub ukrywania partii asortymentu z przekroczonym terminem ważności; 
- automatyczne numerowanie partii (generowanie automatycznych kodów dostaw) podczas wprowadzania do magazynu; 
- możliwość ukrycia asortymentu na wybranych magazynach przy sprzedaży, wydaniach magazynowych i zamówieniach; 
- wydawanie asortymentu wg HIFO (najdroższe dostawy rozchodowane w pierwszej kolejności); 
- korekta kosztu dostaw; 
- możliwość zbiorczej realizacji wielu zamówień jednym dokumentem; 
- widok roboczy „Asortyment na zamówieniach do obsługi pozycji zamówienia”; 
- widok roboczy „Asortyment na wyczerpaniu” oraz „Asortyment na zleceniach” do wydajnej i efektywnej pracy z zamówieniami do dostawców; 
- minimalna wymagana kwota do zrealizowania zamówienia od klienta; 
- kontrola kolejności realizacji zamówień ze względu na datę wystawienia zamówień; 
- kompletowanie zamówień czyli rezerwowanie dostaw niezbędnych do zrealizowania zamówienia; 
- rozszerzone możliwości płatności odroczonych – rozbicie na raty; 
- możliwość podzielenia rozrachunku na raty (rozrachunek może być podzielony na wiele kwot cząstkowych z określeniem terminu płatności dla każdej z nich); 
- rozliczenia wielowalutowe (np. EUR – USD); 
- kompensaty wielowalutowe; 
- sesje kasowe – narzędzie do weryfikacji pracy kasjera (w momencie zamykania sesji pogram sam wylicza, czy stan środków pieniężnych jest zgodny z operacjami zarejestrowanymi w systemie); 
- sesje rozliczeniowe – narzędzie do lepszego zarządzania rozliczeniami; 
- raport „Dostawy przeterminowane” prezentujący asortyment po dacie ważności. 
 
- Dane techniczne
- SKU - SNUP1 - Jednostka miary - szt. - Stan magazynu - Nie - Producent - Insert - Cena - 650,00 pln 
- Opinie
- Napisz własną opinie 
- Zapytaj o produkt
 
  
 













